reklama

Peniaze vo vzduchu

Bol som v sobotu s deťmi na hrádzi Dunaja sa trošku vyvetrať a pretiahnuť si kostru.Zaregistrovali sme na oblohe malé lietadlo, ktoré ťahalo za sebou transparent z ktorého sa nám podarilo prečítať len prvé slovo BAJAN.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Potom som si „musel“ všimnúť veľký bilboard upozorňujúci na nejakého „MATUŠKU 8“ a došlo mi, že sú asi zase nejaké voľby. Ten bilboard do tej prírody fakt „pasoval“, medzi tými deťmi na kolieskových korčuliach a bycikloch. Postupne som si začal všímať aj menšie pútače na pána Matušku8, ale ani z jedného som sa nedozvedel čím je pán Matuška8 výnimočný a hlavne čo „už spravil“ a prečo by pre mňa malo byť dôležité, aby ma tento človek niekde zastupoval a hovoril v mojom mene.

Keď som znovu pozrel na to lietadlo, ktoré tam neodbytne krúžilo celé popoludnie, tak mi zostalo akosi smutno. Pán Matuška 8 míňal hromadu peňazí na voloviny a pritom za tú - nie najlacnejšiu reklamu - mohol nechať vyčistiť, alebo opraviť jedno zo schátraných petržalských detských ihrísk, alebo nakŕmiť pár desiatok opustených zvierat v útulkoch ( ale tí vlastne nehlasujú....), alebo zaplatiť nájom v nejakom azylovom dome pre sociálne slabú mamičku s dieťaťom, alebo im aj kúpiť garsónku, aby už neboli sociálny prípad.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 

Myslím , že existuje hromada drogovo závislých, ktorí potrebujú pomoc a tá tiež nie je zadarmo. Pritom o týchto mladých ľudí nie je v politických kruhoch moc veľký záujem. Oni totižto nechodia v kravatách, neskladajú starším poklony, počúvajú Hip-Hop......, pichajú si do tela kdejaké svinstvo, rodičia sú z ich nešťastia zúfalí a nevedia im pomôcť, hoci sú to ich vlastné DETI, ale pritom by to mali byť naši nástupcovia.

 

Dúfam, že si niekedy pán Matuška 8 (ako bol označený na tých plagátoch) uvedomí, že to lietadlo boli vlastne peniaze vo vzduchu a nie moc efektívne využité. Keď nabudúce pomôže jednej mame s dieťaťom, alebo aj nejakému feťákovi vrátiť sa späť do normálneho života, tak bude mať byť na čo hrdý a možno aj pár hlasov naviac.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 

Teraz už je to pán starosta a nezostáva nám nič iné len čakať, čo dokáže spraviť vo svojom volebnom období. Myslím, že drogovo závislých má vo svojom volebnom obvode dosť a môže sa realizovať, ale pod podmienkou, že ho títo ľudia budú aj zaujímať.

Ivan Voštiar

Ivan Voštiar

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som, myslím normálny človek a rád by som aj taký zostal. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu